HTS kom tilbage på sporet i Kolding - Serie 1, Kolding B-HTS 2-4(1-0)
Af træner Ulrik Bagge
Mål: Kenni Bjerregaard Pedersen 3 og et selvmål.
Assist: Malthe Lindblad 2 og Magnus Sørensen
Kampens spiller: Kenni “hattrick Bjerregaard Pedersen.
Efter to nederlag i træk, var det vigtigt, at få point med hjem fra Kolding, for at holde sig til i toppen af rækken.
Med skader og afbud, og et Kolding hold, som havde spillet uafgjort mod Oksbøl og Haderslev, var det ikke en nem opgave, og vi gjorde ikke tingene nemmere for os selv, ved endnu engang at få i et mål imod os i starten af kampen.
Men gutterne “rykkede sammen i bussen”, og efter at være bagud 0-1 ved pausen, kom der gang i kampen i anden halvleg.
Anden halvleg blev en åben affære med chancer i begge ender og masser af intensitet og tænding.
Her var vi skarpest og mest fornuftige, og Kolding gjorde det meget svært for sig selv i slutningen af kampen, med nogle dumme kort. Både gule og røde.
Vi fik vendt kampen og tog en meget vigtig 4-2 sejr.
Kenni viste skarpheden i front i anden halvleg og scorede tre flotte mål og blev fortjent kampens spiller.
Men der skal lyde stor ros til hele holdet, for at håndtere modgangen på en konstruktiv måde og holde hovedet koldt.
De tre ind skiftere, Noah O'Connor, Magnus Sørensen og Søren Krupa, som kom på banen i anden halvleg, gjorde alle en god figur.
Tillykke til Søren med debuten på førsteholdet i HTS.
Tusind tak for støtten, til dem der havde taget turen til Kolding. Håber at, rigtig mange tager turen Fåborg stadion på torsdag, hvor der er lokalopgør mod Helle FC.
Træner, Ulrik Bagge.
Se målet, der lukkede kampen til sejen 4-2 til HTS. https://youtu.be/KplipcO9vgI?si=qBcS4PmBD9Qum0IU
Følg os på WWW.HTSFODBOLD.DK

